torstai 23. tammikuuta 2014

flamenco sketches

Kopioin tietoja uuteen paperikalenteriin, OK 14-18 feat Nekku ja sposti KJ:lle tilavarauksesta ja Kodin1 hkaluosp nro ja TPA2 v-lk SK ja leffailta @ Kuoropoika, teen parhaani pitääkseni hengitykseni tasaisena. Kyllä minä selviän, muistan syödä ja nukkua ja tehdä kaiken ajoissa viime tinkaan jättämisen sijaan niin kyllä tämä tästä.

Kävin verkkopankissa ja kirosin niin vuolaasti että kissa hyppäsi pois sylistä, miten on taas mennyt noin paljon? Alkaa kai olla pakko pitää kirjaa rahankulustani, kun en melkein viiden vuoden jälkeen ole vieläkään oppinut säästämään rahaa kuun viimeiselle viikolle. Irtisanoin Helsingin Sanomia lukuun ottamatta kaikki lehtitilaukseni, vähensin automaattisesti eri hyväntekeväisyyksiin perittävät kuukausilahjoitukset pienimpään mahdolliseen, päätin tällä kertaa ihan oikeasti päätin nyt mä päätin etten enää osta tupakkaa baari-iltojen ulkopuolella, ja yritän jaksaa kävellä naapuritalon maailman kalleinta pikkukauppaa pidemmälle jonnekin missä kuplavesi maksaa alle kolme euroa.

(Huomasin tänään, että entinen paras ystäväni on poistanut minut Facebook-kavereistaan. En tiedä miksi se kirvelee näin, emmehän me ole jutelleet kuin tasan yhden kerran (mä oon niin pahoillani miten mä kohtelin sua, sä oot yks parhaimmista ihmisistä tässä maailmassa ja sä et ansainnut mitään siitä paskasta jonka suhun purin, mä halusin vain kertoa sulle miten paljon sun ystävyys merkitsi mulle ja miten paljon mä häpeän ja kadun mun käytöstä silloin) sen jälkeen kun meillä oli se järkyttävä, kamala, maailman suurin ja maailman turhin riita joulukuussa yli viisi vuotta sitten. Välillä menee kuukausikaupalla etten ajattele häntä kertaakaan, mutta aina välillä näen keltaisen hupparin tai tölkin Redbullia ja sormeni nykivät kirjoittamaan tekstiviestiä ennen kuin muistan, mitä tein.)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En puhu asiasta yksityiskohtaisesti kellekään koska häpeän niin paljon, mutta sanotaanko vaikka että manipuloin ja käytin hyväkseni toista saadakseni edes jotain kontrollia elämääni.

      Poista

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)