perjantai 17. toukokuuta 2013

this party

ravitsemusterapeutti puhuu koko tunnin ajan asiantuntevan rauhoittavalla äänellä, minä vastaan kysymyksiin mutta muuten olen hiljaa. enhän minä oikeasti voi syödä noin paljoa lihomatta? lähden hieman rohkaistuneena kauppaan kotimatkalla, mutta viime hetkessä iskee paniikki - ostankin vain ateriankorvikepatukoita ja omenoita ja suunnitellun valmispasta-aterian lisäksi. kai minä silti yritän, kalorit pitäisi kuulemma saada joka päivä tuhanteenneljäänsataan. (lokki tulee kohta tänne iltapäiväksi, hän haluaa varmasti jäätelöä.)

marja on lähtenyt brasiliaan, muutaman tunnin päästä hänen vanhempansa tulevat hakemaan koiran heille hoitoon kunnes marja tulee takaisin. olen yksin asunnossa kolme viikkoa.

pelottaa.

8 kommenttia:

  1. hyvin se menee. haleja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuskin ihan niin pitkälle menisin, mutta toivottavasti sentään selviän. kiitos.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. öärr. pitää muistaa ahdistella sua joku päivä.

      Poista
  3. ...miun netti katkesi juuri kun olin lähettämässä tähän kommenttia, joten en nyt tiedä tuliko se perille. mutta jos ei tullut, niin kommentin pointti oli tämä: http://www.lily.fi/blogit/kaikki-mita-rakastin/ihmiskokeen-tulos-liha-ei-tottele-kuria-vaan-hellyytta
    halauksia murunen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta on ihanaa miten tunnistan siut ja siun kirjoitustyylin ihan missä tahansa :D ♥ elä ikinä päästä irti murteestas! mutta siis varsinaiseen asiaan, ei herrajestas miten hyvä kirjoitus. toi pisti ehkä ajattelemaan enemmän kuin ykskään esim psykoterapiakäynti on ikinä. vau.

      Poista
    2. :---D nauratti kun olin lähettänyt ton kommentin, että joo, enpä taaskaan muistanut laittaa siihen omaa nimeäni... sit totesin että etköhän sie kuitenkin tunnista että kenestä on kyse. hahah :D
      hei asiasta toiseen, cybershopilla on vielä ensi viikon ajan kaikki korut -20% alennuksessa!

      Poista
    3. sut tunnistaa aika helposti :D ja uuuuuuu kiitos vinkistä, pakko mennä heti kyyläämään että olisko mitään uutta!

      Poista

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)