lauantai 4. toukokuuta 2013

kaikki peliin

laskupino kasvaa, kela ei osaa hoitaa tehtäviään enkä minä jaksa tiskata. kaikki itkettää mutten vieläkään saa puserrettua mitään silmistäni ulos, eilen minulle suositeltiin surullisten elokuvien katsomista mutta en minä halua menettää toivoa tämän elämän suhteen enää yhtään enempää.

tänään piti käydä varsinais-suomen puolella hakemassa koira tyttöystävänsä luona majailevalta marjalta pitämään minulle seuraa, mutta päädyinkin makaamaan sohvalla flunssassa koko päivän. olo on kuin itse kuolemalla, edes totoro-nuken virkkaaminen ja voitetut jääkiekko-ottelut (olen nyt hieman optimistinen, kun peli slovakiaa vastaan on vasta kolmasosan pelattu, mutta silti) eivät nosta oloa. lääkkeetkin ovat loppuneet, mutta olen niin poikki etten pysty lähtemään apteekkiin, lokkikaan ei jaksanut mennä parin kilometrin kiertoreittiä puolestani. teetä ja hunajaa ja vähän lisää hunajaa, olen päättänyt selvitä ilman länsimaista lääketiedettä.

(on päiviä jolloin haluan kuolla, tai pikemminkin tunnen haluavani kuolla, vaikka älyllisellä tasolla tiedän haluavani elää. vaarallinen yhdistelmä. tik-tak-tik-tak.)

4 kommenttia:

  1. Katso elokuvia, joissa on itkettävän onnellinen loppu?

    (Tiedän tunteen.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, taas idea joka ei ole edes käynyt mielessä. en kylläkään keksi nyt yhtään, onko ideoita?

      (se on perseestä.)

      Poista
    2. Pretty Woman? Itken aina sitä katsoessa. Tai Disneyn Kaksin karkuteillä, sekin osaa itkettää. Tosin itken usein elokuvien takia, joten...

      (Varsin perseestä juu.)

      Poista
    3. pretty womaniin olen valitettavasti kymmenien ja taas kymmenien katsomiskertojen jälkeen turtunut, mutta oo, disney! miten unohdin kokonaan lempi-itkunaiheeni. kaunotar ja hirviö vois vaikka huomenna aiheuttaa kunnon vesiputoukset ♥

      Poista

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)