keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

j'vais

kuusitoista satunnaista faktaa minusta:

olen aivan naurettavan nirso runouden suhteen
jos sää ja itsetunto sallisi, en ikinä pukeutuisi mihinkään muuhun kuin kellohameisiin
kutsun kissaani sipuliksi vaikka sen nimi on jotain ihan muuta
lempielokuvani on keisarin uudet kuviot
omistan aivan uskomattoman määrän sateenvarjoja
olen huono pudottamaan pieniä valkoisia valheita, mutta suurissa asioissa olen liiankin hyvä
haluan isona dobermannin tai schäferin
olen suomenruotsalainen, vihreä, homo, ja vasenkätinen
osaan vähintään alkeet seitsemästä kielestä, ja haluaisin kamalasti opetella kahdeksatta
pidän itseäni pidemmistä tytöistä
jos voisin kuunnella vain yhtä kappaletta loppuelämäni ajan, se olisi kuutamosonaatti
lempikirjani on joko kärpästen herra tai ylpeys ja ennakkoluulo, en oikein osaa päättää
rakastan käsikkäin kävelyä ja vierekkäin nukkumista
en usko jumalaan, mutta välillä puhun hänelle silti
en omista tavallisia sinisiä farkkuja, mutta kyllä turkoosit ja oranssit
minulla on kaksi tatuointia ja neljä lävistystä

4 kommenttia:

  1. kuutamosonaatissa on jotain todella taianomaista ja lumoavaa, se on suosikkini klassisesta aivan ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ihan uskomaton, haluaisin sen nuotteja tatuoitua käsivarteeni.

      Poista
  2. kuutamosonaatti on <3 (ja vihreys hihi!)

    VastaaPoista

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)