sunnuntai 6. lokakuuta 2013

feel the city breaking

pakko saada muuta ajateltavaa kuin ruukkukasvien eri kastelujärjestelmät, joten tässä, ottakaa lisää satunnaisia faktoja:

useimmiten suustani lipsahtava kirosana on ruotsin kielen fan
paras viini on chileläistä ja rutikuivaa tai espanjalaista ja puolet sokeria
minulla on seitsemän korvareikää, yksi lävistys ja kaksi tatuointia
lempinovellini on sarah perkins gilmanin 'keltainen seinäpaperi'
kirjoituspöytäni laatikossa on kaksikymmentäkolme kirjettä joita en ikinä lähetä
minulla on taipumus ihastua aivan liian nuoriin tyttöihin
luen keskimäärin viisikymmentä romaania vuodessa...
...ja seitsemän kirjahyllyäni alkavat pikkuhiljaa pursuta yli
minulla on harvoin yhtä seksikäs olo kuin työhaalarit ja t-paita päällä
oma kehu haisee mutta teen maailman parasta juustokakkua
sain katolilaisen kasvatuksen mutta olen onneksi löytänyt oman polkuni
pikuveljeni on ainoa ihminen jonka vuoksi tekisin kirjaimellisesti mitä tahansa
käytän meikkiä noin yhtenä päivänä kymmenestä enkä ikinä koulussa
olen ehdollistanut itseni tiskaamaan kuullessani ranskalaista räppiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)