keskiviikko 15. lokakuuta 2014

292

Mitä olen tehnyt ansaitakseni tuon tytön? Siis ihan oikeasti, mitä? En usko karmaan, mutta enhän minä kaikista ihmisistä voi saada jotain niin upeaa noin vain. Ja kaiken lisäksi hän näyttää niin onnelliselta istuessaan hajareisin sylissäni sohvalla, ihan niin kuin hänkään ei haluaisi olla missään muualla.

Nyt olen takaisin Tampereella ja pitäisi keskittyä kaikkeen muuhun, kuorotreeneihin ja tentteihin ja siivoamiseen ja terapiaan, mutta miten muka voisin kun kaikki tavarani tuoksuvat Viirulta?

i've been saving all my summers for you
i've been saving all my summers for you

6 kommenttia:

  1. rakas, mie en oo mikään palkinto joka pitää ansaita :') oon siun koska haluan olla. koska oot mieletön enkä osaa kuvitella ketään kenen kanssa voisin koskaan olla onnellisempi.
    (sori jos virtuaalinolaan siut julkisilla lässynlääkommenteilla.... tai no oikeesti en oo ees pahoillani :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sä ootkin ihan outo ♥ (virtuaalinolaa vaan, oon niin ällösöpöllä tuulella että ainakin toistaiseksi sallin sen!)

      Poista

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)