sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

never killed nobody

"TULET, tai ITKET JA TULET"
"NO VITTU"

Olen jo pyjama päällä lukemassa kun Sini laittaa viestiä, että nyt pitää lähteä keskustaan. Lyhyen viestisodan jälkeen kiroan ja hyppään vaatekaapille, puolen tunnin päästä olen jo matkalla bussipysäkille nahkahame päällä ja puna huulilla.

Ei minun pitänyt kuin käydä nopeasti kääntymässä, mutta jotenkin porukka vain kasvaa kun tunti venyy toiseksi ja kolmanneksi ja seitsemänneksi. Basso jytisee koko vartaloni läpi kun liikun baaritiskin ja tanssilattian väliä, minut esitellään aina taas uusille ihmisille ja hymyilen ja kohotan kulmaani ja tanssin ja tanssin ja tanssin.

(Maailman seksikkäin pieni androgyynityttö painautuneena minua vasten, kuuma kuiskaus korvaani ja käsi reidellä ja oi, tätä minulla on ollut ikävä.)

Aamulla kotona laitan nauraen Sinille viestiä, kerrankin olen tajunnut yöllä juoda tarpeeksi että herään ilman pienintäkään krapulaa. Kaivan koulukirjan esille ja laitan American Horror Storyn pyörimään televisiosta heti, kun olen poistanut puhelimestani turhat numerot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(humalaiset sanat ovat selväpäisiä ajatuksia)